3 Mayıs 2008 Cumartesi

Malumunuz Türk Telekom yeniden bir oluşum içerisinde. Kampanyaları ve reklarıylada bu bariz bir şekilde ortada. Hele ki reklamlarda Cem Yılmaz gibi Türkiye'de neredeyse herkesi gülmekten kırıp geçiren birini oynatırsanız işler değişir.
Son reklamda da Cem Yılmaz yine kendini aşmış. Bademcik ameliyatına giren "şaşı" bir hastaya hayat vermiş ve operasyondan sonra ki istediği de ailesiyle konuşmak. Ailesi de kendi gibi şaşı hatta kedisi bile şaşı çıkınca iletişimde telekomun sınır tanımadığını yorumluyoruz...
FakaT Türk Telekom denince sert bir kurum akıma geliyor. Belki katılmayabilirisiniz ama kurumun yıllar yılı oluşturduğu iz bu bende. Son zamanlarda ki Cem Yılmaz reklamlarıyla da ben de yarattığı izlenimi yavaşça silmeye başladı. Akıllı bir hamle yaptılar doğrusu, Türkiye'nin en iyi stand-up'çılarından biriyle belki de en iyisiyle benım gibi düşünen birçok kişinin aklındaki imajı ince esprilerle silip, yerine aktif, modern ve teknolojiyle bütün haline gelmiş bir telekomünikasyon devi pozisyonuna geliyor.
Düşündürücü ve mizah yönü kuvvetli reklamlarda da Telekomun yeni tarifelerini Cem Yılmaz kılıktan kılığa girerek anlatıyor. Kedi reklamından sonra çıkan reklamda da dediği gibi: "3 kelime SO WHAT?!"

Hiç yorum yok: